2013. november 12., kedd

Sziasztok!Köszönöm a majdnem 210oldimegjelenítést!Jön a 3.rész!Elég rövid lett,de most ennyire telt!DFA~

Sírva kifutottam a wc-ből és beleütköztem valakibe.
-Jade..!Úristen baj van?Mért sírsz?-lepődött meg Sophie mikor ránéztem.
-Én csak..-lesütöttem a szemem-összevesztünk Skyyal-mondtam elfuló hangon.
-Gyere ide!-mondta és megölelt.
Skyyal való barátságom azon a napon örökre véget ért,de Sophia azóta is az egyik legjobb barátnőm.
 ~.~                         ~.~                    ~.~
Mikor hazaértem felmentem a tetőnkre tanulni,anya utálja,ha ott mászkálok,de még dolgozik és amit nem tud nem fáj neki...Felhívtam Lucyt hogy jöjjön át hozzánk
tanulni.Mikor leraktam hívott anya.
-Szia Anya!
-Szia kincsem csak azt akartam mondani,hogy ma csak késő este megyünk haza Nikolával,mert még beugrunk az Ikeába bútorokat venni.
-Ja okés,te figyelj anya mit fogok vacsizni?
-Öhm..Keress vmit!Most le kell raknom!Puszi!
Azzal kinyomta.*Hát jó akkor éhen maradok*
Megszólalt a csengő,Lucy volt az.
-Szia!Apa azt mondta nem mehetek át amíg nincs kész a  spanyol házim.-mondta fancsali képpel.
-Spanyol?Abból kitűnő vagyok.És ha átmennék segíteni?-kérdeztem.
-Az nagyon jó volna.-mondta.
-Itt várj meg hozom a spanyolt!-vissza sprinteltem a házba,felkaptam a spanyolt és rohantam vissza barátnőmhöz.
-Mehetünk-mondtam.Nagyon szép házuk volt.Mint kiderült Lucy egyke és apukájával él (anyukája meghalt),de van egy ennivaló cicája,Masni.Levendula lila és ezüst színű volt a szobája ami nagyon tetszett nekem,mert imádom a lila színt.Elmondtam neki,hogy összevesztünk Skylerrel és az egész beszélgetésünk a WC-be.Neki kezdtünk a házinak a lelkizés után,segítettem neki spanyolba,majd megkérdezte,hogy
akarok-e maradni vacsira.
Természetesen igent mondtam.
Vacsora előtt átgyakoroltuk a táncot,majd lementünk vacsizni.Kiderült apukája cukrász,de most nem sütött sütit hanem pizzát rendeltünk én tonhalasat,Lucy margarétát.Nekem nagyon ízlett.
-Köszönöm,hogy itt lehettem és köszönöm a vacsorát!Holnap táncon találkozunk!-búcsúzkodtam,majd megöleltem a lányt.

~ . ~                                                                 ~.~                                                       ~ . ~
Másnap a suliba rajzórán levelet kaptam Skylerttől!Nem igazán érdekelt mit írt,de azért elolvastam.Ez állt a levélbe:
-Jade.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése