2013. november 9., szombat

Prológus-Minden AZON a napon kezdődött..

Sziasztok!Hát megjöttem a prológussal,nagyon remélem hogy tetszeni fog nektek köszönöm a 5oldalmegjelenítést és az 1feliratkozót :DD (A visszatekintést macskakörömmel jelzem " ) DFA~

Minden azon a napon kezdőtött....
"-Na mi lesz bemegyünk?-kérdezte az akkori legjobb barátnőm ideges mosollyal az arcán a tánciskola ajtaja előtt.Akkor 12-esek voltunk,ami azt jelentette,hogy mindennap kell járnunk tesire a suliba.Már tavaly is 5napos tesi volt,de akkor nem volt merszünk-kedvünk sportolni valamit,mivel ha hozol igazolást és aláírást a sport-ebben az esetben tánc-tanárodtól akkor csak 3napot kell tesizned egy héten.Szóval tavaly még nem volt merszünk belefogni bármilyen sportba,de ebben az évben elhatároztuk ,hogy ha törik,ha szakad,de elkezdünk vmilyen sportra járni.A Hip Hop táncolás az én fejem szüleménye volt,mert még általánosba 2évet modern táncoltam így gondoltam a Hip Hop közel áll hozzá.Sikerült megkeresnem a legjobb-és a legdrágább-táncsulit a városba és most itt álltam Skylerrel az ajtaja előtt.
-Na..Bemegyünk vagy sem?-kérdezte akkori legjobb barátnőm Skyler.Én legszívesebben elfutottam volna,de már nem fordulhattam vissza,már nem.
-I-igen csak még le-leülök erre a padra és..és-dadogtam.Köztudott,hogy ha izgulok akkor elkezdek dadogni,ráadásként még-mivel szept.4-ke volt-a szél is fújt pokolian,elősegítve ezzel az idegesítő dadogást.
Skyler épp válaszolt volna mikor kilépett a tánctanár és rágyújtott egy cigire,majd megszólított:
-A tánciskolába jöttetek?
-Igen-válaszoltuk kórusban.
-Ha Hip Hop-ra jöttetek akár fel is mehetnétek öltözni-mondta mosolyogva.Szimpatikus volt,körülbelül egy magasságú velünk és enyhén pöszén beszélt.
-Megyünk-mondta mosolyogva Skyler,majd beráncigált engem is az ajtón.Sötét narancssárga és fekete színűn pompázott a fal.Volt pár polc telerakva díjakkal,kupákkal és tánccipőkkel.A falon az előadásról készült képek lógtak és fekete fotelek helyezkedtek el a szobába.Jobbra nyílt egy ajtó gondoltam ott tartják az edzéseket-és jól is gondoltam-ballra pedig egy folyósó végén WC-kel.Miután körülnéztünk egy fekete hajú nő hozzánkszólt:
-Sziasztok!Gondolom újak vagytok még,ha felmentek a lépcsőn az öltözőbe juttok,ha átöltöztetek gyertek le a terembe.Az én nevem Angela amúgy,ha bármi gond lenne szóljatok-majd ránk kacsintott és elsietett a folyosón.Megköszönni se volt időnk,de kedvesnek tűnt elsőre.A falépcső felé vettük az irányt.Az öltözőben padok voltak,leültünk egyre majd gyorsan átöltöztünk.Egyikünk sem szólalt meg eléggé feszültek voltunk hisz egyikünk sem tudta,hogy mi vár ránk az első órán.Beléptünk a terembe és....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése