2013. november 10., vasárnap

1.rész-Csak bízz magadba!

Sziasztok!Hát megjöttem az 1.résszel!Köszönöm a 60 oldalmegjelenítést!Remélem tetszeni fog a rész!

Puszi:DFA~


 Bementünk a terembe és a tánctanárunkkal találtuk szembe magunkat. Bent kb.15 másik lány és 2 fiú ült a falhoz szerelt kispadon.Itt is mint az előszobában is narancs-fekete színű volt a fal.A terem falán óriási tükör helyezkedett el,ami beborította az egész falat.
A másik oldalán a kispadokon szivacsok feküdtek,amiken az akrobatikát gyakorolhattuk.Mikor leültünk a többiek mellé a kispadra a tánctanárunk megszólalt:
-James vagyok-az újaknak mondom-aki már tavaly is járt vagy több éve az most jöjjön ki és mondja el mit csinált a nyáron.
A többség annyi idős volt mint mi Skylerrel,de voltak nálunk fiatalabbak is.Először egy Bella nevű lány mutatkozott be elég nagyképűnek tűnt.Aztán jött a 2 fiú Harry és Zack,majd Natalie,Ever,Sophia,Layla,Lucy,Chloe,Jasmine,Diana,Sarah és mi.
-Ne féljetek lányok!Mutatkozzatok be!-mondta James
Skyler kezdte,mivel ő sokkal bátrabb volt mint én:
-Skyler vagyok 19éves.-mondtam.
 James mosolyogva rá nézett, IPadet a kezébe fogta.Alaposabban megszemléltem kb.24 éves lehetett,nagyon izmos,gyerekes és egész kedves.Sötét barna-fekete színű haja volt,arcán mindig bujkált egy mosoly,laza kissé buggyos gatya volt rajta egy szürke pólóval és tánccipővel.
-Rendben beírtalak.És te?-kérdezte
-Jade vagyok 18 éves-mondtam halkan,de ezt persze senki nem vette észre.
-Örülök nektek,beírom a nevetek a névsorba és kezdhetjük is az órát.-mondta azzal bepityegett vmit az IPadjébe.
-Felállni!-mondta és elhelyezkedtünk a terembe.Először bemelegítettünk,majd kézenállásokat csináltunk Skylernek ez nagyon ment nekem ez már kevésbé.
-Nagyon ügyes vagy!-dicsérte meg James Skylert.Barátnőm pedig rámosolygott.
-Na gyerünk Jade mire vársz?-kérdezte-Gyere fel megfogom a lábad nyugi!-bízatott.
-Hát jó..-sóhajtottam.Felmentem,megfogta a lábam is megálltam.Lengedett.
-Mondtam,hogy menni fog csak bízz magadban!-rám kacsintott és arrébb ment.
Skyler rám mosolygott és feltartotta az ujját.Az óra további részében koreográfiát táncoltunk a You Make Me-re.Az óra végén mindenki felment az öltözőbe és beszélgetni kezdtünk.Engem megszólított...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése